دانلود بازی و برنامه اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم

تهروید بزرگترین مرجع دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم

تهروید بزرگترین مرجع دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید

ما در سایت تهروید (بزرگترین مرجع دانلود بازی و برنامه اندروید ) بازی و نرم افزار های پولی در مارکت های اندروید را به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه ای برای شما با لینک مستقیم قرار داده ایم.

پیوندها

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل برای اندروید

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱ ق.ظ

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل برای اندروید

 

download call of duty mobile

 

دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل - Call of Duty Mobile

 

Call of Duty: Mobile – ندای وظیفه: موبایل جدیدترین نسخه از بازی معروف کال آو دیوتی Activision Publishing برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن و تفنگی معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم!

بازی Call of Duty Mobile توسط کمپانی Activision طراحی و تولید شده است که دارای 100 میلیون دانلود و کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی می باشد. این بازی به صورت آنلاین می باشد و نیاز به اتصال اینترنت دارد. کال آف دیوتی موبایل تمام چیزی که از یک بازی شوتر آنلاین چند نفره انتظار دارید را در خود دارد و در آن با بازیکنانی از سراسر جهان مسابقه می‌دهید؛ از جمله مودهای مبارزه‌ی ۵ به ۵ مثل Team Deatmatch و Frontline که در آن‌ها تیمی که زودتر به حد امتیاز برسد برنده می‌شود.

 

یا مود‌هایی مثل Domination، Search and Destroy که در آن‌ها باز هم در قالب تیم‌های ۵ نفره باید از موقعیتی خاص محافظت کرده و یا آیتمی خاص را از بین ببرید. در کنار این‌ها باید مود بتل رویال (به انگلیسی Battle Royale) و زامبی را هم اضافه کنیم که دومی در واقع امضای سری Black Ops بازی‌های کال اف دیوتی است. در بازی کال اف دیوتی موبایل با پول بی نهایت امکان انتخاب و شخصی سازی کاراکتر خود را دارید که می توانید با کسب امتیاز در بازی , اسلحه های سبک و سنگین را به دست بیاورید و از آن ها در بازی استفاده نمایید.

 

در قسمت LOADOUT می توانید کاراکتر خود را با توجه به نوع جنگ شخصی سازی نمایید و از آیتم ها و Perk های متنوع استفاده کنید. برای مثال اگر به جنگ های نزدیک علاقه دارید باید سلاح شاتگان و یا اسلحه های اس ام جی با قدرت بالا را انتخاب کنید و یا اگر به جنگ های دور علاقه دارید باید سلاح Sniper را انتخاب کنید و همچنین با انتخاب اسلحه های assault مانند AK-47 می توانید به جنگ های پر تحرک بپردازید. همچنین می توانید سلاح های خود را با استفاده از قابلیت های مختلف ارتقا دهید و آیتم های مختلف مانند پهپاد , مسلسل های ثابت , دستور شلیک بمب از جت ها , افزایش سرعت بارگذاری خشاب و … را انتخاب کنید.

 

 

ویژگی های بازی call of duty mobile :

  • متناسب برای سنین بالای ۱۵ سال
  • دارای map های مختلف با امکانات مختلف
  • جستجو افراد و سعی در کشتن آن ها
  • امکان شخصی سازی لباس , اسلحه و مهارت های کاراکتر
  • تلاش برای رهایی از جنگال دشمنان
  • گرافیک بسیار خیزه کننده
  • امتیاز عالی از گوگل پلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی